dilluns, 19 de novembre del 2012

Ens visita l'avi de'n Gerard Carrillos

Avui hem tingut una visita molt especial. La classe de 1r A ha pogut gaudir d'un petit concert de clarinets: en Gerard Carrillos, alumne d'aquest grup, i el seu avi, en Toni Carrillos. Tota una família de clarinetistes! En Gerard ens ha explicat quin instrument sona, quines parts té i com es diuen, i també ens han tocat algunes peces entre tots dos, els dos clarinets. La classe, com a agraïment, li hem regalat una cançó que sabem cantar molt i molt bé, la cançó de "La nau pirata". Ha estat una experiència molt interessant!!!
Des d'aquí vull donar les gràcies a l'avi de'n Gerard per la seva amabilitat per venir a l'escola i per haver compartit aquest moment avi-nét que ha estat tan polit. Gràcies!!




5 comentaris:

  1. Gerard! M'ha agradat molt veure que tu i el teu avi heu tocat el clarinet a la classe de música. Records i molts ànims petit-gran músic! Marina Piris.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marina com van les teves classes esper que vagin molt be adéu Marina! Gerard

      Elimina
  2. Gerard! Ho vas fer molt bé! Vau tocar unes cançons molt xules. Crec que els altres fillets i filletes de la classe s'ho van passar genial també, i n'Aina i jo també. Enhorabona a tu i al teu avi! Nico.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gracies Nico per dir-nos que si que podíem anar a la classe de música! Gerard

      Elimina
  3. M'ho vaig passar molt bé, va ser com si fos el meu primer concert en públic! Adéu! Gerard

    ResponElimina