dimecres, 29 de setembre de 2010

Cantem cançons: La cançó de les bananes (2n)

Us deix "La cançó de les bananes" que hem après a classe de música. Els alumnes de 2nA i de 2nB en són els grans artistes. La podeu repassar a casa i cantar-la tots junts. A disfrutar!

Lletra:
Són les bananes (nanes nanes) grogues com el sol
no tenen grana (granan grana) ni tampoc pinyol
jo n'endrepava (va) sense parar
perquè són toves i molt fàcils de pelar

Si algú exclamava (mava mava) sigues cautelós
jo feia cara (cara cara) de mico filós
i sense fer-li (li) mica de cas
menjava plàtans tot rient per sota el nas

Ara m'enfilo (filo filo) d'alt d'algun penyal
hi entortolligo (lligo lligo) el meu extrem caudal
menjant bananes (nes) a quatre mans
les peles tiro al cap de tots els vianants

Són les bananes (nanes nanes) fruits micomorfals
si en menges massa (massa massa) pots tenir un trasbals
aquell qui avisa (sa) ja no és traïdor
si et tornes mico no em demanis compassió.

AVÍS:
Podria ser que sortís un anunci abans de sonar la cançó dels fillets. No ho atureu, és normal. El servei de penjar la cançó de forma gratuïta a vegades comporta que ens hem de "menjar" una mica de publicitat abans. Espero que ho resistiu (l'anunci, dic!) Gràcies per la comprensió!


GRUP DE 2n A


GRUP DE 2n B

2 comentaris:

  1. Costa una mica d'hapendrela,es una mica liosa🍌🍌🍌

    ResponElimina
  2. Costa una mica d'hapendrela,es una mica liosa🍌🍌🍌

    ResponElimina